SOMMERFEST 27.6.

Sommeren nærmer seg, og Autismeforeningen Østfold fylkeslag har i år bestemt å arrangere  sommerfest på Alby (Jeløya) i Moss som en hyggelig avrunding av et aktivt vårsemester.

Tid: torsdag 27.juni kl 17.30

Sted: Alby (Galleri F15) i Moss

Alle må komme seg til Alby på egenhånd. Følg skilt til Galleri F15.

Parkèr på parkering for besøkende, og følg merking til utsiden av kaféen.

Hva skjer?

Grilling på fellesgriller:
Ta med grillmat og drikke til eget bruk
Bord og stoler er på plassen

Vi stiller med fellesgriller, salat, potetsalat, dressing ketchup & sennep.
         Det vil også bli servert kaffe og Albykringle

Leker/aktiviteter/konkurranser med premier til alle.

Det vil også være en del uteaktiviteter/leker tilgjengelig for de som ønsker dette

Påmelding gjøres til:pamelding.ostfold@autismeforeningen.no

Påmeldingsfrist 20. juni.

Dette er et gratis arrangement for medlemmer med familie eller annen ledsager, men p.g.a  innkjøp er vi nødt til å praktisere påmelding.

VI HAR BESTILT BRA VÆR DENNE DAGEN, MEN SKULLE DET LIKEVEL BLI REGN, GRILLER VI UTE OG SPISER INNE PÅ KAFÉEN!