Autismekino

Autismeforeningen Østfold fylkeslag har gleden av å ønske alle våre medlemmer til en felles opplevelse av den kritikerroste, franske dramafilmen «De usedvanlige» på Fredrikstad kino onsdag 4. mars kl 18:00.
Filmen baseres på en sann historie og skildrer hvordan det er å leve med autisme, veien ut av institusjonsliv, utagerende adferd, vennskap og hjertevarme ildsjeler og hjelpere som ikke gir opp!
Vi har reservert en egen liten sal for 50 (evt 70) personer for denne visningen og vi tilbyr våre voksne medlemmer denne opplevelse GRATIS!
Etter filmen samles vi for sosialt samvær, prat og noe å drikke/spise på Egon (i Fredrikstad).Dette betales selv.
Her blir det ‘først-til-mølla’-prinsippet som får råde pga begrensede plasser i vår reserverte og egne kinosal.
Meld deg på ved å trykke «skal»  på dette arrangementet på facebook. Bindende påmelding.

Link til  facebookarrangement :Autismekino