Rettelse: Ridning på Alna ridesenter fra lørdag 10. mars 2018

Autismeforeningen Oslo fylkeslag har gleden av å tilby turridning 10 lørdager til våren i tidsrommet kl. 11-12 eller kl. 12-13 fra lørdag 3. mars 2018.  Det er plass til 16 medlemmer, dvs. inntil 8 deltagere per time. Tilbudet er for barn, ungdom og voksne med autismespekterdiagnoser

som ikke kan komme alene og må ha med egen ledsager.

Rideturene foregår i grønne omgivelser i Alnaparken like ved senteret. Ved dårlig vær brukes senterets ridehall. Alna ridesenter har hester i alle størrelser, både ponnyer, fjordinger og dølahester, og ridningen passer derfor for medlemmer med ASD fra 4 år og oppover. Alle deltagerne får en leier som leder hesten, men alle må i tillegg ha med egen ledsager som bistår rytteren. Det vil være en voksen ansvarlig til stede som organiserer ridningen og veileder hesteleiere. Senteret har gode parkeringsmuligheter og bussholdeplass like ved. Rytterne må ha på seg støvler (gummistøvler er ok) og de får låne ridehjelm på senteret.

Deltageravgift: kr. 1100,-

Det er foreløpig planlagt disse dagene:

10.3, 17.3, 7.4, 14.4, 21.4, 28.4, 5.5, 26.5, 2.6 og 9.6.

Påmelding

Bindende påmelding sendes på e-post til randi.nerstad@gmail.com innen 28. februar 2018.

For mer informasjon, send epost eller ring Randi på mobil: 926 47 625.

Følgende opplysninger må oppgis ved påmelding:

• Deltakers navn og alder
  • Ønsket time/klokkeslett: kl. 11 eller kl. 12.
  • Telefonnummer kontaktperson (foresatt/ledsager)
  • E-postadresse kontaktperson