Denne nettsiden er ikke oppdatert – men les hva vi gjør

Oslo fylkeslags styre består av frivillige som gjør styrearbeidet på fritiden. Vi skulle gjerne brukt denne nettsiden mer aktivt, men per i dag har vi ikke kapasitet til det. Vi anbefaler at du bruker denne nettsiden til å finne grunnleggende informasjon om hva vi gjør, hvem vi er og hvordan du kan kontakte oss. Klikk derfor på fanene øverst til høyre og les innholdet her: Dette gjør vi, om oss og kontakt oss.  Du bør dessuten abonnere på vårt nyhetsbrev på epost, ved å klikke på linken på forsiden. Vi sender ut nyhetsbrev med informasjon om våre tilbud til medlemmer ca. seks ganger i året.

Dersom du søker generell informasjon om autisme bør du gå til vår moderorganisasjons nettside: Autismeforeningen i Norge.