Musikkterapi – gruppe

Denne våren har vi 3 ledige musikkterapiplasser for barn med foreldre på Bergen kulturskole, hver tirsdag mellom 17.30 og 18.30, alder 6-10 år.

Utgangspunktet for timene er barnas musikalske interesser og idéer.
Sangaktiviteter, bevegelseslek og improvisasjon møter barnas kreativitet som fører til samspill som passer barna og skaper felles eierskap til innholdet.

Grunnet Covid-19 starter vi opp med individuelle timer, slik at deltakere for 30 min hver, med en pause hver tredje uke. Når rammene tillater det, prøver vi å etablere en gruppe i løpet av våren.
Om dere ønsker å være med, kan dere kontakte fylkeslaget på e-post hordaland@autismeforeningen.no.

Dersom dere har spørsmål til musikkterapeutene, ta gjerne kontakt med
Karin og Solveig (karin.moessler@bergen.kommune.no;
solveig.brekke@bergen.kommune.no).

Påmelding på deltager.no vil bli lagt ut i løpet av kort tid.

Logg inn