Mulige aktiviteter til høsten 2017

Hvis interessen blir stor nok ønsker vi å starte to nye aktiviteter fra høsten av: Bading på Bislett bad og Yoga (på Aker sykehus).

Bislett bad

Bislett bad kan åpnes til disposisjon for medlemmer av Autismeforeningen, Oslo fylkeslag søndager fra kl. 08.00 til 10.00. Det vil være krav om å ha med ledsager.
Vi må be om at alle som benytter seg av tilbudet må betale en egenandel.

Yoga

Yoga vil bli arrangert som et kurs over en lengre periode, eksempelvis over 2 måneder. Kurset vil gå en dag i uka på ettermiddag/kveld.
Vi ønsker å ha to grupper med maksimalt 4 deltakere pr. gruppe. Yogaen vil tilpasses den enkeltes evner. Alle må ha med seg en ledsager.
Det kan være snakk om en liten egenandel.

Ønsker du å være med på en eller begge aktivitetene så ønsker vi å høre fra deg/dere. Send da en e-postmelding til oslo@autismeforeningen.no

Aktivitetene blir bare gjennomført hvis interessen er stor nok.

Vi kommer tilbake med mer informasjon når det blir aktuelt å starte aktivitetene.

Logg inn