Månedlig treffpunkt for menn i 2021 med ulikt innhold knyttet til mat og måltidsfellesskap

Menn deltar som kjent i mindre grad enn kvinner på sosiale arrangement. Derfor har Nasjonalforeningen for folkehelsen og Trondheim kommune gått sammen med mål om å lage et fellesskap for menn (uavhengig av alder, diagnose osv).

De har landet på «Mainn og mat». Her er alle velkommen. Det eneste man risikerer er at man får det koselig og at man risikerer å kunne bittelitt mer om mat.

Men det er fellesskapet som er i hovedfokus. Å komme sammen og oppleve noe hyggelig/trivelig sammen er folkehelse!

Se vedlagt informasjon og facebook-siden Nasjonalforeningen for folkehelsen Trøndelag.

Verktøykasse for tillitsvalgte