Konsert med Tommy og Ronny Nilsen fra Pegasus på Mjøndalen Samfunnshus!

Autismeforeningen har gleden av å invitere alle musikkinteresserte til en fantastisk konsert på Mjøndalen Samfunnshus lørdag 17. juni. På scenen står Tommy og Ronny Nilsen fra Pegasus, en av Norges mest populære musikkgrupper.

Pegasus har utgitt flere album som har strømmet inn på VG-lista, og de er kjent for å ha et fantastisk samspill på scenen. I 2014 ble de kåret til årets låtskrivere av DDs lesere.

Konserten er spesielt tilrettelagt for barn, unge og voksne også med andre diagnoser enn autisme.  Det vil være salg av vafler, pølser, brus og kaffe til publikum.

Dørene åpnes kl 17.30. Et tilrettelagt band spiller fra 18.30-19.00, også starter Pegasus å spille kl 19.00

Dette blir en unik mulighet til å oppleve Tommy og Ronny Nilsen fra Pegasus på nært hold, og samtidig støtte en god sak. Autismeforeningen jobber for økt forståelse og aksept av personer med autismespekterforstyrrelser.

Billetter kan kjøpes for kr. 100,- via vipps 705368/tilrettelagt konsert, eller i døren på konsertdagen.

Vi gleder oss til å se deg der!

Logg inn