JULETREFEST!

Oslo fylkeslag av Autismeforeningen i Norge, inviterer store og små til juletrefest på Folkvang, Folkvangveien 26, Høybråten, SØNDAG 6. JANUAR klokken 15.30-17.30.

Det blir servering av pepperkaker, gløgg, pølse i lompe, brus, saft, kaffe og kaker.

Tradisjonen tro er det Østerdølenes nisseorkester som står for musikk og underholdning, og selvfølgelig kommer nissen innom med en liten godtepose. Det blir også gang rundt juletre.

Loddsalg med diverse premier!

Egenandel: 100,- pr person (ledsager gratis, hvis ikke familiemedlem), 300,- pr familie (4 personer eller fler)

Bindende påmelding til Lillian Halvorsen INNEN 1. desember til: lillian.halv@gmail.com

Påmeldingen må inneha følgende opplysninger:

• Navn på hovedmedlem
  •  Antall personer totalt
  •  Antall poser fra nissen (egen godtepose ved allergier må medbringes!!!!)
  •  Antall  personer med laktoseintolleranse/glutenfritt/minus svin

BETALINGSFRIST: 15. desember, til kontonr: 0540.08.32341. Ønskes giro, kontakt Lillian på tlf: 41214524. Innbetalingen må merkes med navn på hovedmedlem.

Tilfeldig utvalgte vil bli spurt om å bake kake!

Eventuelle spørsmål rettes til Eva A. Fürst, tlf: 98470957, mail: al-furst@online.no

Hjertelig velkommen!