Inviterer til årets sommeravslutning

Inviterer til årets sommeravslutning. Vi møtes inne på faste lokalet i 2etg. Vi får besøk av Olav Helland og Sylvia Grødum skal holde et ca 30 minutters presantasjon om Foreningen Spekteret som er for personer med asperger diagnose. Så går vi ut og griller vi pølser som i fjord, vi holder pølser, brød, lomper og brus. Vi kommer også til å ha is og jordbær til dessert 🙂 Vil man grille noe annet så er det bare å ta med.

Pga serveringen så vil vi gjerne ha en påmeldig med anntall som kommer så vi har oversikt over hvor mye vi må kjøpe inn. Gi beskjed innen mandag 19 juni
Send meg en mail på terje.kristiansen@autismeforeningen.no eller en sms på 95924435.

Mvh Leder Terje Kristiansen 🙂

Ps’ blir det dårlig vær så trekker vi pølser inne i steden og holder oss innadørs 🙂