Invitasjon til Jubileumskonferanse 23. -24. oktober 2021

Sted: Quality Hotel Edvard Grieg, Sandsliåsen 50, 5254 Bergen

Hordaland fylkeslag av Autismeforeningen ble grunnlagt i 1981. Styret bestod av foreldre og fagpersoner. Aktiviteten var høy allerede fra starten av. Årlig ble det arrangert store nasjonale konferanser og foreningens første medlemsblad, Glasskulen, ble utgitt av fylkeslaget. Det har vært et aktivt fylkeslag i alle år og medlemsmassen har hatt en kraftig økning de siste åra til i dag å være over 900 medlemmer. I jubileumsåret har vi gått fra å være et fylkeslag til å bli et lokallag.

Vi har valgt å markere 40-årsjubileet med å utvide det tradisjonelle Høstseminaret til et to-dagsseminar. Programmet er rikholdig og vi tror at alle vil reise hjem og føle at de har fått påfyll. Vi vil blant annet få besøk av Marco Elsafadi, Stian Orm og Jon Løkke.

For fullstendig program og pris, samt presentasjon av foredragsholdere og konferansier følg lenkene.

Program og priser: https://1drv.ms/b/s!AmDLQqXfSjushkDtnuvcDvseolDX

Foredragsholdere og konferansier: https://1drv.ms/b/s!AmDLQqXfSjushkI01Elha19VEDPS

Smitteverntiltak:  Seminaret blir arrangert etter de enhver tid gjeldende smittevernregler i samarbeid med helsemyndigheter og hotell. Gjeldende regler kan ha konsekvenser for arrangementet. Vi vil holde dere orientert.

Påmelding for medlemmer: https://www.deltager.no/event/pamelding_jubileumskonferanse_2021_23102021

Er du ikke medlem i Autismeforeningen melder du deg på her: https://www.deltager.no/event/pamelding_ikke_medlemmer_jubileumskonferanse_23102021