Invitasjon til digital samtalegruppe for aspergere og høytfungerende autister

Vi inviterer aspergere og høytfungerende autister til digital samtalegruppe 15. desember 2021 kl. 17:00 – 19:00

Vårt mål er at gruppa skal møtes digitalt hver annen måned. Når forholdene tillater det med tanke på smittevern, vil det vurderes å ha kombinerte fysiske og digitale møter.

Videre møtedatoer: Møtedatoer for 2022 blir sendt ut til medlemmer og tidligere påmeldte om ikke altfor lenge!

Ønsker du å delta i digital samtalegruppe for Aspergere og høytfungerende på autismespekteret?

Gruppa er ledet av Sondre Bogen-Straume som er leder av Vestfold lokallag, likeperson og selv har Asperger syndrom og AD/HD.

Aspergergruppa er kun for betalende medlemmer i Autismeforeningen. Medlemmer i Autismeforeningen Vestfold lokallag prioriteres over andre lokallag, men gruppa er i utgangspunktet åpen for medlemmer i alle lokallag.

Om det er mange påmeldte kan vi måtte prioritere hvem som får delta.

Du må være over 16 år for å kunne delta!

Påmelding må gjøres i skjemaet under!

Skjema for påmelding: https://forms.office.com/r/qaKUEunaAM

Ved spørsmål eller ønske om mer informasjon kan du sende en e-post til vestfold@autismeforeningen.no

Endringer i dato og tid på fremtidige møter kan forekomme.