Invitasjon til Aspergertreff for de over 18 år

Autismeforeningen i Norge, Telemark lokallag inviterer til Aspergertreff!

Torsdag 3. Februar kl. 18-20 i foreningens lokaler i Torggata 10 i Skien, 7 etg. Inngangen er ved siden av Rosenvold klær rett ved bussholdeplassen. Monica eller Helene står på utsiden og tar imot dere som kommer, for døren låser seg selv. Det er derfor viktig at dere er ganske presise.

Dette treffet er for deg som er voksen og har diagnosen Aspergers syndrom, eller høyfungerende Autisme, og som ikke har behov for ledsager.

Voksen betyr at du er over 18, eller fyller 18 senere i år.

Det blir spillkveld med brettspill (valgfritt), og det blir mulighet for å snakke sammen om temaer hver enkelt har behov for.

Vi skal også planlegge Oslotur.

Vi bestiller pizza når alle har kommet, og treffet er gratis for våre medlemmer 😊

Påmelding skjer til telemark@autismeforenigen.no innen onsdag 2. februar. Husk navn og alder.

Med tanke på smittevern, har vi to rom til rådighet, slik at vi kan holde god avstand og dele oss i to grupper. Oppfordrer alle til å ha på munnbind ved ankomst, og til man har satt seg på plass. Har du symptomer på sykdom den dagen treffet er, er det viktig at du ikke kommer.

Velkommen 😊

Hilsen Monica og Helene