Invitasjon foredrag «Å leve med en autismediagnose».

Kjære Medlemmer og Interesserte,

Autismeforeningen Lokallag Akershus er stolte av å kunngjøre at vi vil ha besøk av Spiss-pris vinner og foredragsholder Laura Avila. Laura vil dele sin unike innsikt og personlige historie om å leve med en autisme diagnose. Dette er en sjelden mulighet til å lære av hennes erfaringer og få svar på spørsmål dere måtte ha.

Dato: 6. juni 2024
Tid: 18.00 – 20.00
Sted: Wergelandsveien 1-3, 0167 Oslo

Laura Avila er en inspirerende talsperson for autismesaken, og hennes engasjerende foredrag vil gi oss alle en dypere forståelse av hva det innebærer å leve med en autisme diagnose.

Vi oppfordrer alle medlemmer, familiemedlemmer, venner og interesserte til å delta på dette spesielle arrangementet og bli bedre kjent med Laura Avila.

Vennligst hold av datoen i kalenderen din, da det er begrenset med plasser ber vi dere om å fylle ut dette skjemaet for påmelding til arrangementet:

06.06.24 «Å leve med en autismediagnose» – Google Skjemaer

Med vennlig hilsen,