Informasjon til påmeldte til familiedagen i Klatreparken på mandag 14/6

Klatreparken Høyt og lavt mandag 14/6 klokken 17-20!

Hei, velkommen til familiedag med artig aktiviteter i klatreparken Høyt og lavt for våre medlemmer i Hordaland. Vi synes det er kjekt at dere blir med oss på denne opplevelsen. Samtidig vil vi benytte anledningen til å takke for at dere melder inn familiemedlemmer som
husstandsmedlemmer i AIN.

Av erfaring vet vi at familier kommer til ulikt tidspunkt, og det tenker vi er helt greit slik at vi slipper ventetid når det gjelder opplæring og sikkerhetskurs i parken. Vedlagt følger en link slik at dere har mulighet til å forberede dere til sikkerhetskurset:

For deltagelse i parken trenger alle å fylle ut et egenerklæringsskjema, det kan være en fordel å fylle ut dette skjemaet i forkant av arrangementet, , men trenger dere bistand så hjelper vi gjerne ved fremmøte. Vi legger ved link til skjema som skal fylles ut digitalt under:

Det anbefales treningstøy eller lett turtøy som det beste til klatring. Du blir fort varm av all aktiviteten, så kle deg i tøy som du enkelt kan ta av dersom det blir for varmt når du klatrer.  Det kan være lurt å ha med en sekk med ekstra tøy, tørre klær dersom du har blitt vår og varme klær i tilfelle du blir kald utover kvelden. Når det gjelder valg av sko er joggesko eller tursko med god såle lurt å bruke. Det er ikke noe problem å klatre når det regner – kle deg etter været! Vær obs på at det er kvae i trærne som kan komme på klær. Det er IKKE lurt bruke klær der snorer henger løst på utsiden av tøy, eksempel på dette er hettegenser, da disse kan henge seg opp i grener eller andre ting i løypen.

Vi spanderer en flaske brus og ett pizzastykke til alle barn under 10 år, personer over 10 år får to pizzastykker i tillegg til en flaske brus. Utover dette må egen mat og drikke kjøpes/tas med av deltagere selv. Kafeen holder åpent hele arrangementet slik at alle kan spise når man selv ønsker. På denne måten vil vi klare å unngå store grupper samlet innomhus på samme tid. Kafeen stenger for servering klokken 19:45.

Personer fra styret og ressurspersoner/likepersoner er til stede ved hele arrangementet, og vi er selvsagt tilgjengelig for en prat.

Vi ønsker dere velkommen og håper dere får en fin opplevelse sammen med oss 😊