Informasjon om permisjon og ferie hos leder og lokallaget.

Jeg vil først og fremst takke alle som kom og gjorde opplevelsen av gårsdagen så unik som den ble. Dette har virkelig satt spor i hjertet, sjel og sinn hos meg, og jeg kommer til å jobbe for flere muligheter for konsert i fremtiden. Dette blir en tradisjon i hvertfall en gang i året. Det kan jeg love dere 🥰😍

Så må jeg informere dere om at jeg nå har konstituert Terje Kristiansen som leder fra nå og ut august i første omgang. Han vil ta seg av mailer osv, og jeg setter min i feriemodus. Jeg vil sende det videre om jeg ser noe som trenger et raskt svar, hvis ikke så svarer jeg når formen tilsier at jeg orker.

I hele juli tar alle i lokallaget vårt ferie, men viktige mail vil bli besvart da av Terje. Som sjekker innom mailen i ny og ne.

Jeg takker for oppmøte igår til dere som kom og ordnet så dette ble en minnerik kveld for de over 100 fremmøtte, og ønsker dere samtidig en riktig så god sommer.

Vennlig hilsen en rørt, sliten, overveldet og takknemlig leder.

Gro Iren❤️

Tommy og Ronny Nilsen i Pegasus og Gro Iren!
Fra venstre: Terje Kristiansen, Jan Erik Buskop, Ronny Nilsen, Gro Iren Stenberg, Tommy Nilsen, Henriette Sjønnegård, og Kristin Knutsson.