Vi trenger medlemmer!

Kjære medlemmer og potensielle medlemmer

Vi henvender oss i dag til dere fordi vi trenger flere medlemmer. For å jobbe for og med autismesaken både lokalt og nasjonalt, er vi avhengig av deres medlemskap!

Fra og med i år er Autismeforeningen pålagt å ha personlige medlemskap, registrert på den enkeltes navn og med fødselsår. Familiemedlemskap har gitt støtte for to medlemskap. Dette er nå avviklet.

Hordaland fylkeslag ligger an til å miste mange medlemmer da vi har hatt mange familiemedlemskap.

Dette gjør at vi vil miste mellom 20 og 30000 i inntekter (tilskudd) i 2015. Dette er penger som skulle komme våre medlemmer til gode.

Dette bruker Hordaland fylkeslag sine tilskudd på:
Svømming i terapibad
Band
Skrivekurs
Høstseminar
Søskengruppe
Pizzatreff
Gårdsdag
Aktiv hall

Autismeforeningen er også opptatt av å følge opp og veilede våre medlemmer så godt det lar seg gjøre.

Vi jobber for hele autismespekteret.

Autismeforeningen har nå følgende medlemstyper:

Hovedmedlem                               kr 375,-
Husstandsmedlem                       kr 275,-
Hovedmedlem ung (15-25 år)    kr 275,-
Juniormedlem 0-15 år                 kr 50,-
Abonnement                                  kr 300,-

Håper at dere går inn på autismeforeningen.no og melder inn et husstandsmedlem eller to!

Med håpefull hilsen fra
Styret i Hordaland fylkeslag