Tegnekonkurranse

Autismeforeningen i Hordaland inviterer til tegnekonkurranse

I forbindelse med oppstart av turgruppe ønsker vi hjelp fra våre medlemmer med å tegne/lage en logo/figur som er eksklusivt for vårt regionslag. Vi har kjennskap til at mange av medlemmene våre liker å tegne, og håper dere har lyst til å hjelpe oss med et motiv som vi kan bruke på vest/caps/t-skjorter eller lignende.

For at alle skal vite hvem som er på tur sammen med oss ønsker vi at deltagerne har på seg like vester eller lignende. Dette gjør vi for å skape en følelse av samhold, og gi trygghet til våre medlemmer når vi er ute på tur. Det vil bli enkelt og lett for alle som er med å se hvem som tilhører vår gruppe, og det vil gjøre det enklere å se alle når vi er i skogen og ved sjøen!

Vinnerbidraget vil bli presentert på hjemmesiden og på Facebook, og personen får et gavekort på tegnesaker.

Bidrag må sendes senest 5.september 2021 til:

hordaland@autismeforeningen.no

På forhånd takk for hjelpen.

Beste hilsener styret i AIN, Hordaland