Søskengruppe 10-12 år i samarbeid med Autismeteamet i Helse Bergen

INVITASJON TIL SØSKENGRUPPE

Autismeforeningen, Hordaland lokallag, har i samarbeid med Autismeteamet i Helse Bergen, gleden av å invitere til søskengruppe for søsken til personer med autismespekterforstyrrelser (ASD). Dette tilbudet gjelder søsken i alderen 10-12 år.

Å delta i Søskengruppen innebærer 5 samlinger med uhøytidelig prat og ulike aktiviteter delvis knyttet til tema. På hver samling vil det bli servert et enkelt måltid.

Det er ønskelig at søskengruppen videreføres etter de 5 samlingene er avsluttet. Vi er da avhengig av at foreldre tar initiativ til dette.

Det vil bli kaffe/te og lett servering også til foreldre i eget rom. Representanter fra Autismeforeningen vil være til stede for foreldrene under samlingene.

Tid: Onsdager fra klokken 17:00 – 18:30 på følgende datoer:

14.september

21.september

28.september

5.oktober

19.oktober

Sted: Helse Bergen, Lærings- og mestringssenteret, Ulriksdal Helsepark, 4.etg, Ulriksdal 2

Egenandel: Medlemmer GRATIS, ikke medlemmer kr.100,-. (Vips til 94713, merk med navn på barn) Minner om at husstandsmedlemskap koster 50 kr per år pr. husstandsmedlem: Dette er et personlig medlemskap for alle uansett alder. Medlemskapet registreres med fødselsår og adresse, og må være tilknyttet et eksisterende hovedmedlem registrert på samme adresse. Dersom du ikke allerede er medlem og ønsker å tegne medlemskap benytter du denne linken: https://skibladnir.jotform.com/211474809322050

Det er fint om det gis beskjed dersom barnet ikke kan møte på en av samlingene.

Påmelding sendes til hordaland@autismeforeningen.no innen 07.09.2022

Vi trenger følgende informasjon:

Barnets navn og fødselsår, evt. allergier.

Foresattes navn, telefon, og e-post.

NB! Vi kan ikke ha flere enn 10 barn i gruppen.

Kontaktinformasjon Autismeforeningen i Norge – Hordaland lokallag:

Leila Frid: tlf. 936 53 526, mail  leila.marie.frid@autismeforeningen.no

Jannice Bårtvedt: tlf. 901 45 228, mail  jannice.bartvedt@autismeforeningen.no