Musikkterapi!

Autismeforeningen, Hordaland fylkeslag, har inngått avtale med Kulturskolen i Bergen kommune om å tilby musikkterapi. Tilbudet vil i første rekke rette seg mot aldersgruppen 6-10 år, men det kan bli rom for å vurdere eldre/yngre barn. Barnet må være husstandsmedlem (50 kr pr år) for å kunne benytte seg av tilbudet. Det er en forutsetning at en foresatt deltar aktivt sammen med barnet.

Det vil være to musikkterapeuter fra Kulturskolen som vil drive tilbudet og det vil finne sted hver tirsdag kl 1730-1830, i Kulturskolen sine lokaler i Strømgaten 19. Oppstart tirsdag 25 november.

Kun 5 plasser tilgjengelig. Påmelding for høsten 2020.

Egenandel pr semester vil være 750 kr (fylkeslagets kostnad er 1980 kr/time).

Ta kontakt på hordaland@autismeforeningen.no ved spørsmål.