Invitasjon til medlemstreff onsdag 12. juni

Autismeforeningen i Norge, Hordaland fylkeslag, har igjen gleden å invitere medlemmene til et spennende samtale om hvordan man ivaretar parforholdet når verden stormer rundt en. Dette er en medlemskveld som virkelig kan anbefales!

Petter Myhrer-Næss jobber til dagen som familieterapeut hos Bjørgvin familierådgivningskontor og har en egen praksis hos Askele familieterapeuter. Han har 20 års erfaring i arbeid med barn og voksne med autisme. Han er medredaktør i antologien «Samværets praksis, et bidrag til en relasjonell tilnærming i miljøarbeid» som ble utgitt på universitetsforlaget 2018.

Autismen og parforholdet

v/ familieterapeut Petter Myhrer-Næss, Askele familieterapeuter