Arrangementet er nå fullt. Gårdsleir i sommer?

I samarbeid med Øvre Eide gård, kan vi tilby gårdsleir i sommerferien for våre medlemmer. Det blir satt opp to  grupper, i uke 30 (20. -24. juli), med minimum 5, maks 7 deltakere i hver gruppe. Ledsagere kommer utenom.

Målgruppe: medlemmer med ASD. Deltakeren må være medlem i Autismeforeningen for å delta. Vær oppmerksom på at husstandsmedlemsskap koster 50 kr pr år.

Leiren vil gi deltakerne innblikk i hvordan man driver en liten gård. Fokuset vil være på å gi dem trygghet og mestring i stell og håndtering av de ulike dyrene vi har hos oss i rolige omgivelser. Det vil være en del aktivitet med hest, men på et grunnleggende nivå slik at alle kan være med. I tillegg får deltakerne stifte nye bekjentskap med de andre deltakerne, og være ute i aktivitet og frisk luft hele uken.

Matpakke medbringes, Øvre Eide går sørger for saft/melk/kaffe/te.

Organisering:

Gruppe 1: deltar mandag og onsdag, i tillegg en felles samling fredagen, kl 1000-1400

Gruppe 2: deltar tirsdag og torsdag, i tillegg til en felles samling fredagen, kl 1000-1400

Bindende påmelding med innbetaling av egenandel på 300 kr, Autismeforeningen betaler 2900 kr pr person for arrangmentet. Forbehold: dersom det blir færre enn 5 deltakere pr gruppe, forbeholde vi oss retten til å avlyse arrangementet.

Påmeldingslenke

Innbetaling av egenandel på 300 kr kan betales til kontonr.: 3633.62.36694 eller Vipps 94713. Frist: 28. mai 2020