Familiedager i Klatreparken Høyt og Lavt

Kan være et bilde av 1 person

Vi har leid hele klatreparken Høyt og lavt til våre familiearrangement Fredag 11/6 klokken 17-20 og Mandag 14/6 klokken 17-20. Dette er Vestlandets største klatrepark som ligger i naturskjønne omgivelser på Nesttun, 20 minutter unna Bergen Sentrum. Adressen er Osvegen 141, 5227 Nesttun

Arrangementet passer for hele familien, store og små 😊 og er gratis for alle som er medlemmer av foreningen. Instruktør fra klatreparken vil gi informasjon om og opplæring i sikkerhet til alle deltakere før vi begynner å klatre.

Dersom du/dere ikke allerede er medlemmer eller dere ønsker å melde inn hustandsmedlemmer kan det enkelt gjøres via denne linken: Autismeforeningen – Innmeldingsskjema (jotform.com)   (Hovedmedlem koster kr.400,- ut året og husstandsmedlemmer koster kr.50,- pr.pers.)

Ledsager til person med diagnose/ledsagerbevis følger gratis. Det blir servert pizza og brus for alle som deltar på arrangementet.

For påmelding sender dere navn og alder på alle som vil være med på mail eller SMS til følgende: hordaland@autismeforeningen.no

SMS Linda Haugland 928 18 562 eller Mette Fratini Flesland 470 74 836

Vi ønsker dere alle sammen hjertelig velkommen!