Familiedag i Høyt og Lavt klatrepark 6.mai klokken 17:00-20:00

Styret har gleden av å invitere alle våre medlemmer til familiedag i Høyt og Lavt klatrepark Fredag 6/5 klokken 17:00-20:00.

Høyt og Lavt er Vestlandets største klatrepark som ligger i naturskjønne omgivelser på Nesttun, 20 minutter unna Bergen Sentrum. Adressen er Osvegen 141, 5227 Nesttun. De åpner parken helt og holdent for Autismeforeningen, så det vil kun være medlemmer av foreningen til stede.

Arrangementet passer for hele familien, store og små.

Instruktør fra klatreparken vil gi informasjon om, og opplæring i sikkerhet til alle deltakere før vi begynner å klatre.

Egenandelen er satt til kr.100,- pr. person , og du må være medlem for å kunne delta.

Ledsager til person med diagnose/ledsagerbevis følger gratis

Det samme gjelder pårørende som ikke skal klatre.

For påmelding trykk her: Familiedag Høyt og Lavt klatrepark

Dersom du/dere nylig har blitt medlemmer og ikke mottatt medlemsnummer enda kan dere melde dere på ved å sende mail til hordaland@autismeforeningen.no

og vipse til 94713.

Har du/dere lyst til å melde deg/dere inn i foreningen gjøres det via denne linken: Innmeldingsskjema Autismeforeningen i Norge

Hovedmedlem koster kr.400,- pr. år og husstandsmedlemmer koster kr.50,- pr.pers.

Spørsmål vedrørende arrangementet gjøres på telefon 905 13 434, eller e-post til hordaland@autismeoforeningen.no

Vi ønsker dere alle sammen hjertelig velkommen!