Åpen hall i Energisenteret for barn og unge

Barn og ungdom opp til 26 år med autismespekterforstyrrelser er velkommen til åpen hall i Energisenteret for barn og unge, lørdag 21. september mellom kl 12:00 og 14:00.

Dagen arrangeres i samarbeid med Autismeforeningen i Hordaland.
Kom innom og gjør deg kjent med de ulike tilbudene i lag- og individuelle idretter. Du kan gjerne ta med deg en venn, et familiemedlem eller ledsager.

Program for dagen:
Kl 12:00-12:15: Velkommen, praktisk informasjon
Kl 12:15-14:00: Aktivitet i hall med blant annet: Fotball, judo og eSport-sykkel stasjon.

Lurer du på noe?
Ta kontakt med fagkonsulent i Hordaland idrettskrets, Christian Jensen på telefon: 414 60 184 eller e-post: Christian.Jensen@idrettsforbundet.no

Påmelding:
Bruk lenken: http://bit.ly/2HnEoKt eller ta kontakt med Christian Jensen så hjelper vi deg med påmeldingen.