Aktiviteter høsten 2021

Vi tilbyr et stort og variert aktivitetstilbud for våre medlemmer, se liste under.

NB! Dersom du har symptomer på covid-19, er i karantene eller har vært i utlandet i de siste 14 dagene, kan du ikke delta på våre aktiviteter.

Minner også om at hver enkelt er ansvarlig for at en selv og evt. barn overholder helsemyndighetenes smittevernregler. All deltagelse på Autismeforeningens aktiviteter er på eget ansvar.

Vi setter stor pris på om noen ønsker å bidra som ressurs/ – likeperson inn mot aktiviteter. Styret vil tilby et enkelt digitalt likepersonskurs for de som ønsker å bli likepersoner. Vi refunderer egenandelen til alle likepersoner som er delaktige i gjennomføringen av aktivitetene der de er påmeldt.

Påmelding skjer her

Andre aktiviteter:

• Høstseminaret

For å benytte medlemspris må alle deltakerne, også barn, være medlem i Autismeforeningen (hovedmedlem eller husstandsmedlem).

Pris for medlemskap er 400 kr for hovedmedlem og 50 kr for husstandsmedlem. Er du ikke medlem, men ønsker å melde deg inn? Det kan du gjøre her: www.autismeforeningen.no

Vi ønsker å gi alle våre medlemmer et tilbud, økonomi skal ikke være et hinder for deltakelse på våre aktiviteter. Dersom du har behov for fritak for egenandel, ta kontakt med oss, så finner vi en løsning.