Ferske Kneippbrød har holdt konsert

Fredag 1. oktober var avslutningsdagen på Setersprell 2021 på Helgeseter gård, og bandet vårt Ferske Kneippbrød fikk æren av å holde avslutningsnummeret. Bandet skapte høy stemning i lokalet og rockefoten beveget seg i takt med musikken. De flotte musikerne våre fremførte blant annet Take on me av Aha, Den finaste eg veit av Hellbillies, Coronatiden av Ferske Kneippbrød, og Grevling i taket av Knutsen og Ludvigsen. De fremførte til og med sin egen versjon av Hound Dog (Elvis Presley) med det flott navnet Du er bare en Hotdog. Publikum klappet i takt med musikken på alle låtene, og under den siste låten reiste de seg og danset med. Det var en helt unik opplevelse å være til stede å høre de flotte guttene våre spille, vi er skikkelig imponert og stolte av å ha et så fantastisk band.

Bandet som består av medlemmer av Autismeforeningen og spillende instruktører øver og har det gøy hver fjortende dag. Noen av sangene de spiler er egen komponert, andre er coverlåter. Er det noen som kunne tenke seg å prøve og være med eller bare tenker at dette er en aktivitet som passer perfekt for med så ikke nøl med å ta kontakt med ressurs- og likeperson Hildegunn Lerudsmoen på telefon 90930617.

Og har du lyst til å se og høre Coronatiden trykker du her: Coronatiden

Logg inn