Familiedag Bømlo svømmehall

Autismeforeningen Hordaland lokallag er et geografisk stort lokallag med mange medlemmer.

Nå er vi glade for at medlemmer i Sunnhordland får tilbud om å bade i Bømlo symjehall to søndager:

30 oktober og 27 november, begge dager fra 16:30-18:30

Foreningen leid begge bassengene og stiller med 2 badevakter, så vi har fasilitetene helt for oss selv.

Dette er gratis for alle våre medlemmer.

Påmelding, og mer info: hordaland@autismeforeningen.no

Det kan det være inntil 60 personer i bassengene, så det er førstemann til mølla prinsippet ved påmelding.

Alle med behov for assistent må sjølvsagt ha med eigen assistent, og same reglar vil gjelda at ein voksen symjedyktig over 18 pr 3 barn.

Badevaktene har det overordna ansvaret, men føresatte/foreldre må vera med barn som ikkje er symjedyktige i bassengetJ

Det er ein HC garderobe i kvar av dame og herregarderobane. I tillegg er det ein trenargarderobe i kvar av garderobane. Begge desse kan nyttast om behov, men stortparten må vera i hovudgarderoben då det kun er eit fåtal som kan nytta desse om gangen:-)

Besøksadresse: Idrettsvegen 89, 5430 Bremnes.

Vi håper at mange av våre medlemmer i Sunnhordaland finner veien til Bømlo Svømmehall.