«Employable me» på TV 2

I TV 2s nye dokumentarserie skal vi følge 12 jobbsøkende mennesker med nevrobiologiske diagnoser som Asperger, ADHD, Tourettes syndrom og autisme. Målet med serien er at deltagerne skal bli inkludert i arbeidslivet.

Produksjonen leter nå etter deltagere til dokumentarserien. Filmingen starter våren 2017 og varer frem til sommeren. Dokumentarserien blir en norsk versjon av BBCs dokumentarserie «Employable me», og TV 2 lager serien i samarbeid med produksjonsselskapet Teddy TV.

– Vi ser etter mennesker i alderen 25-60 år som virkelig ønsker å komme seg inn i arbeidslivet. Bak diagnosene har disse mennesker ferdigheter og talenter som kan være til stor verdi på en arbeidsplass. Dokumentarserien tar oss gjennom oppturer og nedturer i jakten på jobb. Disse jobbsøkerne trenger bare en sjanse at få vise hva de kan gjøre, i stedet for at alle fokuserer på hva de ikke kan, sier programredaktør for dokumentarserien, Linn Aubert i TV 2.

Les pressemeldingen her: https://www.ntbinfo.no/pressemelding/employable-me-pa-tv-2?publisherId=13318709&releaseId=14110521

Her finner man søknadsskjema

Logg inn