Egenandeler på aktiviteter!

Til info!

En liten oppklaring rundt egenandeler og hva de dekker. Når det gjelder egenandel for medlemmer, så dekker dette aktiviteten. Sosiale samværet blir da for deltakere gratis. For de som ikke deltar på aktiviteten men gjerne vil være med å spise, noe som vi synes er veldig hyggelig og har lyst til å fortsette med, så er det da en noe redusert pris siden man ikke da deltar på f.eks klatringen.
Når det kommer til ledsagerbevis, så har det seg sånn at på aktivitetene vi nå har, betaler vi en fastpris pr time vi er på aktivitet, og ledsagerbevis gjelder ikke her. På bowlingen i Hønefoss før, betalte vi kun for de som bowlet, og om man da hadde med ledsagerbevis fikset bowlingen dette. Her betaler man da ikke en fast pris, men på antall deltakere. Derfor blir det annerledes. Hvordan dette er i Drammen er jeg noe usikker på her jeg sitter nå, men det skal jeg undersøke og komme tilbake til.
PS: Egenandeler gjelder IKKE medlemstreff. Dette er et lavterskeltilbud, og er gratis for alle medlemmer.

MVh

Gro Iren/leder!