Charlottenlund vil gjerne ha flere spillere

Charlottenlund Sportsklubb (CSK) i Trondheim har et tilrettelagt lavterskel fotballtilbud for barn og unge med spesielle behov fra 6 til 16 år. Laget trener hver onsdag kl. 1800-1900 i Charlottenlundhallen (Cageballhallen) på Jakobsli. Nå søker klubben flere spillere.

Vi har plass til langt flere, og de som har lyst til å prøve seg kan bare ta kontakt, sier lagleder Espen Almaas. Han kan kontaktes på mobil 9912 4726 og/eller e-post Espen.Almaas@nav.no I Trøndelag og Møre og Romsdal er det mange fotballklubber som har tilbud for utviklingshemmede.
Ønsker du en oversikt over hvilke fotballklubber i Midt-Norge som har tilbud til utviklingshemmede? I Trøndelag: Ta kontakt med Tommy Bang-Larssen i Trøndelag fotballkrets på e-post: Tommy.Bang-