Bydeler

Rådet for funksjonshemmede

I hver bydel er det et lovpålagt råd for funksjonshemmede. Brukerorganisasjonene foreslår representanter til rådene. Autismeforeningen er medlem av FFO (Funksjonshemmedes fellesorganisasjon). Vi sender våre forslag til representanter til rådene gjennom FFO Oslo.

Oslo fylkeslag har for tiden dessverre få representanter i rådene. Hvis du ønsker mer innflytelse på "styre og stell" i din bydel så ta kontakt med oss slik at vi kan foreslå deg som representant. Det er valg hvert 4. år. Selvom det skal være en fast periode på 4 år får vi allikevel flere henvendelser om representanter til rådene pga utskiftninger. FFO Oslo arrangerer kurs som representantene må delta på før oppnevning.

For tiden er disse representanter for Autismeforeningen
:
Bydel Søndre Nordstand: Marit Joachimsen, tlf: 45025678.

Logg inn