Treff i Hønefoss i september

Hei, alle sammen!

Jeg håper dere har hatt en kjempefin helg. Nå er det starten på en ny mnd og mange nye aktiviteter.
I den anledning må jeg dessverre komme med en trist beskjed til Ringerike og omegn. Jeg hadde gledet meg til medlemstreffet i Hønefoss 14 september. Jeg må dessverre avlyse. Pga komplikasjoner etter operasjon så er jeg ikke istand til å klare å sitte så lenge, og har ikke lov til å løfte så mye på en god del uker til.
Så neste medlemstreff i Hønefoss blir ikke før i oktober. Beklager så mye til de som har meldt seg på, og sett frem til å høre på ergoterapeut og fysioterapeut. Jeg lover at dem kommer en gang siden, men jeg vet ikke om de har anledning i oktober. Så det må vi komme litt tilbake til når vi har fått pratet med dem.
Jeg er ikke i form til å være så engasjert enda, så derfor vil dere oppleve litt lenger svarfrist på sms, instagram og messenger mld til meg privat, og at jeg kanskje ikke tar tlf om dere skulle ringe. ALT av Likepersonssamtaler rettes til våre Likepersons Koordinator Frank-Erik Hostvedt Knudsen eller konstituert leder Terje Kristiansen. Hvis dere ønsker å prate med meg, så får det an å sende en mld, men det kan ta tid før dere får svar. Jeg orker ikke sitte å prate for lenge om gangen, men en sms kan jeg svare på når formen tillater det.

Ønsker dere en nydelig ny uke og ikke minst en strålende høst til jeg er på beina og blir mer synlig overalt igjen. Jeg savner å være tilstede på aktiviteter. Savner den flotte medlemsskaren vi har her i Buskerud. Dette er en fantastisk flott gjeng.

Frem til da: Ta vare på dere selv 🌹

Mvh Gro Iren ♥️