Likeperson

Vi har nå et nytt likeperson telefon nr.

Jeg er likepersons koordinator i fylket og ved å ringe til 95924435 kommer dere til meg. Vi har i skrivende stund 9 likepersoner i Buskerud, og har man noe på hjertet, trenger råd eller spørsmål om noe så setter jeg deg i kontakt med rette likeperson som har erfaring med din sak.

Vi har også Cafe/medlems treff der vi møtes en gang i måneden. Der vi har varierende temaer eller bare har en løs prat over en kaffe/te kopp og noe å spise.

Vi kunne trengt flere likepersoner rundt i fylket da de vi har nå dessverre er lokalisert i nedre delen av Buskerud. Ta kontakt med meg på 95924435 eller send en mail på terje.kristiansen@autismeforeningen.no for å informasjon eller om du vil stille opp.

Mvh Leder Terje Kristiansen