Klatring på klatreverket 26.09-21

Hei og god søndag! 😊
I dag har vi hatt klatring hos Klatreverket i Drammen. For en fantastisk dag dette ble. Tusen takk til alle fremmøtte. Jeg koste meg masse i sammen med dere, og gleder meg allerede til neste gang. Må si at jeg føler meg veldig heldig som har muligheten til å tilbringe tid sammen med medlemmene på en arena hvor man kan knytte vennskap, le og ha det gøy. Etter aktiviteten bestilte vi litt pizza, og satt og koste oss på et møterom.
Det var to kjempehyggelige jenter som tok oss imot, og la ting til rette for oss. Dette gleder jeg meg virkelig til å gjøre mer av. Neste gang er 17 oktober, og det er 10 plasser foreløpig som vi kan ha, men skal høre nå etter gjenåpning om vi kan være flere også. Egenandel for medlemmer er her 50,- og for de som ikke er medlem men i følge med er det 100,-. Vi setter også pris på om de som kun skal spise betaler en liten egenandel slik at vi kan fortsette å ha disse sosiale samværene etter aktiviteter. Vår vipps er #705368 og deretter trykk på gjeldende aktivitet. 🙂 På forhånd tusen hjertelig takk!
Mvh Gro Iren!

Logg inn