Info om medlemsmøter i Drammen og Hønefoss

Hei alle sammen. Håper alle har hatt en fin sommer 🙂
Nå er snart ferie tiden ferdig og hverdagen nærmer seg kjapt.
21 august kl 19 har vi medlemstreff i det faste lokalet våres på LHL huset. Så har vi et medlemsmøte i Hønefoss 4 september kl 19 til kl 21. Der kommer jeg og noen fra styret og tenkte vi kunne fortelle litt om hva vi driver med i foreningen av treff osv og vi ønsker en prat rundt hva vi kanskje kunne fått til for medlemmer i Ringerike distriktet.
Vi kommer litt nærmere med hvor vi skal være, men kom gjerne med tips da vi ikke så kjent der opp, men tenker et pizza sted kunne vært greit. Jeg kommer til å ta med brosjyrer og de små info heftene, samt likeperson skjema og noen kunne vært interessert i å være likeperson.
Har noen tips hvor det er fint å holde møtet der så send meg en mail: terje.kristiansen@autismeforeningen.no
Eller ring på 95924435 for en koselig prat 😉
Mvh Leder Terje Kristiansen