Årsmøtet 2018 med oppdatert info

Hei Medlemmer.

Hei medlemmer av Autismeforeningen i Norge Buskerud fylkeslag.
Vi inviterer til årsmøte 17februar kl 11:30. Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må fremmes skriftlig innen 10februar på mail: buskerud@autismeforeningen.no eller via post til: Autismeforeningen i Norge Buskerud fylkeslag, Bedehusgata 4, 3055 Krokstadelva.

Velkommen til årsmøte med et «Alvorlig foredrag om glede»

11.30 – 12.30 Årsmøte
12.30 – 13.30 Vi serverer pølser / kaffe / brus og selger lodd
13.30 – 16.00 Foredrag – Ant Sæther kommer og holder et «Alvorlig foredrag om glede»

Vi har alle utfordringer som vi må stå i over tid, og vi ønsket å fokusere på noe godt i det hele.

Arnt har arbeidet som foredragsholder siden 1994. Han har sin bakgrunn som lærer i F.M, Alexanderteknikk, lærer i Gjensidig Terapi (kropps- og uttrykksorientert psykoterapi), psykologi grunnfag, samarbeid og ledelse, en lang rekke kurs i egenutvikling, samt en forkjærlighet for polynesisk og buddhistisk livsfilosofi.

Foredraget er mer preget av gode spørsmål enn av bastante svar.
Det blir stilt grunnleggende spørsmål om glede. Kan det hende at du ikke vet hva glede er, og at du bommer på gleden i hverdagen? Hva er glede egentlig? Kan det hende at du er mer glad enn du er klar over? Hvem er ansvarlig for at du er glad? Hvordan gjør du deg selv glad? Hvordan skaper du glede i ditt eget liv? Dette er noen av spørsmålene som det reflekteres over i glede og godt samvær.

vi kommer også til å lodde ut noen gaver vi er så heldige å ha fått, kommer nærmere tilbake med info. Årsmøtet holdes på våres faste lokaler i 2etg på LHL Huset. Adressen dit er Nøsteveien 2, 3400 Lier.

Pga servering så er det ønskelig med en på melding til leder Terje Kristiansen på TLF 95924435 eller mail terje.kristiansen@autismeforeningen.no
Mvh Leder Terje Kristiansen