BPA-Portalen.no er et nytt nettsted for personer med nedsatt funksjonsevne

BPA-Portalen.no er et nytt nettsted for personer med nedsatt funksjonsevne og som trenger brukerutstyr og personlig assistanse i eller utenfor hjemmet. På BPA-Portalen vil du finne nyttig informasjon, relevante lenker, aktuelle nyheter og forhåpentligvis mange engasjerte og interessante mennesker med tilknytning til BPA. På portalen er det et diskusjonsforum hvor alle er velkommen med spørsmål, lufte meninger eller ytre standpunkt. BPA-Portalen er nyttig for dem som:

· Har behov for praktisk assistanse i dagliglivet

· Ønsker å jobbe som noens personlige assistent

· Har etablert en BPA-virksomhet

· Er saksbehandler eller beslutningstaker i kommunene

· Er politisk engasjert i velferdstjenester, empowerment, menneskerettigheter, valgfrihet

· Er opptatt av innovasjon og utvikling

· Driver forskning på velferdstjenester, «empowerment», menneskerettigheter, valgfrihet med videre. BPA-Portalen inneholder den eneste oversikten over godkjente leverandører av BPA tjenester i alle kommuner i Norge.

Portalene drifter også SeniorPortalene.no, den første og største informasjonsportalen for seniorer i Norge. SeniorPortalene er for aktive seniorer i alle aldre, pårørende til seniorer, for det offentlige og ansatte i helse- og omsorgssektoren.

Her er det egne portaler for Ernæring, Seniorboliger, Hjemmetjenester og landets største aktivitetskalender for seniorer. Dette er nasjonale portaler uten noen form for kostnader eller som krever medlemskap av brukerne. Portalene har blitt svært godt mottatt. Vi har medio oktober 50.000 visninger og 15.000 besøkende på våre Portaler. Vi håper dere ser hvor nyttig og bra tilbud dette er.

Vi legger også ved brosjyre for BPA-Portalen.no og håper dere vil dele ut den til dem som kan ha nytte av det. Har dere spørsmål, må dere ikke nøle med å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Ramona Arntzen Dahl Portalene AS Sentralbord: 94 15 23 00 Mobil: 99 10 29 24 www.portalene.no

Logg inn