Bowling vinter 2018/2019

Kjære medlemmene i Oslo Autismeforeningen

Før sommerferie hadde vi arrangert ten-treff bowling for tenåringer med autisme og Asperger syndrom. Selv om det ikke var mange påmeldte, koste barna seg masse og vi hadde fått mange gode tilbakemeldinger. Vi ville fortsette med treffene etter sommerferie og sendte ut ny informasjon, men dessverre var det ikke mulig å samle gruppen denne gangen. Det kom også spørsmål om andre medlemmer som ville også bli med.

Derfor bestemte vi å teste ut møter som skulle være en fin opplevelse for alle – både barn med autisme og deres foreldre og søsken.
Vi vil invitere alle til familiekveld på Lucky Bowl (tidligere Veitvet Bowling) følgende dager:

03.12 mandag
13.12 torsdag
03.01 torsdag
14.01 mandag
24.01 torsdag
04.02 mandag
14.02 torsdag
25.02 mandag

Vi har bestilt banene kl. 18:30, så fint om alle kunne komme senest kl. 18:15.

Autismeforeningen betaler for banene og skoleie. Det blir ikke noen egenandel tom. februar. Etter testperioden skal vi sjekke kostnadene. Hvis det blir behov for at deltakere må betale en andel, blir den ikke på mer enn kr. 100,- per deltaker/familie per møte.

Det er veldig viktig å vite hvor mange som kommer – vi vil leie mange nok baner, slik at alle får spille. Hvis dere er interessert, send deres påmelding til oslo+bowling@autismeforeningen.no eller oslo@autismeforeningen.no med emne/overskrift «Bowling».

Dokument med samme informasjonen finner du her.