Biljard for medlemmer med ASD 14 år+

Vi prøver oss med en ny runde biljard for medlemmer 14 år + (født 2009 eller tidligere), det er ingen øvre aldersgrense.

Dere har mulighet til å være med oss og spille biljard hos Kong Oscar 3 søndager i høst.

De som ønsker, kan være med på Baker Brun på Bergen Storsenter etterpå. Der vi koser oss med bolle og drikke, dette må betales selv.

Dato:

Oktober: 29

November: 19

Desember: 3

Klokken: 12:30-14:00

Sted Kong Oscar

Adresse: Kong Oscarsgt.45, 5017 Bergen

Har dere spørsmål så send oss en mail: hordaland@autismeforeningen.no

eller ring oss på telefonnummer 905 13 434.

Egenandel er kr.50 pr gang, og man melder seg på fra gang til gang.

Påmelding 29. oktober: Biljard søndag 29.oktober for medlemmer med ASD 14 år+ (deltager.no)

Påmelding 19. november: Biljard 19. november for medlemmer med ASD 14 år+

Påmelding til 3. desember: Biljard søndag 3. desember for medlemmer med ASD 14 år+

Alle deltar på eget ansvar, Autismeforeningen Hordaland tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker.