Båttur på Oslofjorden lørdag 13. juni

Tradisjonen tro inviterer Autismeforeningen Oslo fylkeslag medlemmer med familie og ledsagere på vår populære båttur på Oslofjorden lørdag 13. juni 2015. Turen går med S/S Hestøy, og vi reiser utover Vestfjorden.

Oppmøte: Møt opp på utstikker 2, rett foran Oslo Rådhus. Båten går presis kl. 11.00, så vær ute i god tid. Turen tar ca. 3 timer.

• Mat og drikke bør tas med, da det ikke er servering om bord.
  • Til barn under skolealder bør redningsvest medbringes.
  • Turen går uansett vær, så ta med godt med klær.

Påmeldingsfrist: onsdag 10. juni. Påmeldingen er bindende og sendes på e-post til Randi Nerstad til randi.nerstad@gmail.com, ev. på telefon 926 47 625.

Egenandel: kr 300,- per person eller familie på maks. 4 personer. Dersom det er flere familiemedlemmer enn 4, betales det kr 100,- per ekstra person. Offentlig ansatt ledsager går gratis mot fremvisning av ledsagerbevis. Egenandel betales via nettbank til konto 0540 08 32341 innen 11. juni, ev. kontant ved ombordstigning.