Nytt informasjonshefte om autisme

Autismeforeningen har laget et nytt hefte om autisme med støtte fra Extrastiftelsen. Heftet er ment å dekke behovet for informasjon om autismespekteret for de som nettopp har fått diagnose på barnet sitt eller som selv har fått diagnosen. Heftet er altså ment som en første innføring. Ønsket er å gi kort faglig informasjon og fortellinger fra hverdagen om hvordan det kan være å leve med autismespekterdiagnose. Vi håper heftet kan åpne døren for interesse og forståelse for livet på og med autismespekteret.

Takk til Extrastiftelsen for økonomisk støtte og til forfatterne Marlen Hegna Foss, Olaug Nilsen, Unni Sagstad, Marion Cecilie Bakke og Helene Kolaas!

Heftet koster nå kr. 25 + porto for både medlemmer og ikke-medlemmer.

Dette heftet er midlertidig utsolgt, men annet informasjonsmateriell kan bestilles i dette skjemaet.

Du kan også laste ned en pdf-utgave: PDF av brosjyren Autisme

Logg inn