Støtt vårt arbeid – gi en gave

[no_toc]

Ved å gi en gave til Autismeforeningen i Norge er du med på å skape økt likeverd, slik at mennesker med ASD og deres familier får rett og mulighet til å delta i samfunnet på lik linje som alle andre. AiN er en landsomfattende forening som jobber for varig god livskvalitet i et mangfoldig samfunn. Foreningen jobber for å øke kunnskapen og forståelsen for personer med autismespekterdiagnose (ASD).

Tusen takk for din gave!

Gi en gave av valgfri størrelse til foreningen

Vipps #516585 Autismeforeningen

Kontonummer: 6142.05.94495

Dersom du ønsker å gi et månedlig beløp, eller å motta faktura, kontakt oss per e-post: post@autismeforeningen.no.

Skattefradrag

Husk at du kan få skattefradrag for beløp over 500 kr. Registrer dine opplysninger her: Skattefradrag

Vi sender opplysningene til skattemyndigheten sammen med beløpet du har gitt til oss.

Testamentarisk gave

Det finnes mange gode grunner til å skrive testament. Gjennom et testament er det du selv som bestemmer hvem som skal overta dine verdier – både de finansielle og de personlige. Har du en hjertesak eller ønsker å gi en gave til noen andre enn dine livsarvinger, må du skrive et testament. Ønsker du å gi til andre enn de som er arvinger etter loven, er det å skrive et testament den eneste måten å sikre din siste vilje på.

Les mer om arveloven her: Lov om arv og dødsboskifte.

Ta kontakt med administrasjonen på post@autismeforeningen.no eller ring 23 05 45 70.