Endringer i medlemskap

Det ble vedtatt på Autismeforeningens landsmøte i Alta 5.-6. april at medlemskategoriene skal endres. Dette må gjøres fordi nytt offentlig regelverk krever det fra 2015.

Det som i dag heter familiemedlemskap, vil bli erstattet av et kombinert hovedmedlemskap og  husstandsmedlemskap. Kontingenten for disse to sammen er akkurat den samme som for familiemedlemskapet. Rettighetene er også de samme.

Foreningen vil i løpet av året endre alle familiemedlemskapene, og vil ta kontakt med alle det gjelder. Fra torsdag 10. april, vil det ikke være mulig å tegne familiemedlemskap, men det vil i stedet komme opp et hovedmedlemskap og et husstandsmedlemskap.

Ta kontakt med foreningens kontor hvis noe er uklart. Tlf 23054570, post@autismeforeningen.no

Logg inn