Siste nytt fra lokallaget

Aktiviteter, Julebord
Julebord på Egon restaurant i Arendal
Velkommen til julebord tirsdag 10. desember kl. 18:30 på Egon restaurant i Arendal.
Foredrag med Jon-Are Masternes
Onsdag 20. november kl 18:00 får vi besøk av Jon-Are Masternes. Han holder foredrag kl. 18 på Arendal bibliotek. Alle hjertelig velkommen!
Treff for voksne på autismespekteret
Treff for voksne på autismespekteret torsdag 24. oktober kl. 18:00 på Lassens hus, Rådhusgaten 12 i Arendal. Vi bestiller pizza, eller kanskje noe annet godt, og samles for en hyggelig prat. Ta gjerne med deg en venn.
Pårørendetreff på Lassens hus i Arendal
Aust-Agder lokallag arrangerer i løpet av høsten 2024 tre treff for pårørende til personer med autisme. Vi møtes på Lassens hus, Rådhusgaten 12 i Arendal kl. 18 - 21. Hovedmålet med treffene er å møte hverandre, bli litt kjent og dele erfaringer. Møtet er åpent både for medlemmer av Autismeforeningen og for andre pårørende.
Stand på Arendalsuka 12.-16. august
Autismeforeningen i Norge skal ha stand på Arendalsuka 12. - 16. august 2024, og trenger frivillige som kan bidra. Er det noen av medlemmene i Aust-Agder lokallag som vil være med og stå på stand?
Treff for pårørende
Treff for voksne pårørende til autister / personer med autisme Vi møtes til et uformelt treff på Lassens hus (Rådhusgaten 12, Arendal) 30. mai kl. 18-21.