Høringssvar NOU 2021:11

Autismeforeningen jobber kontinuerlig med å følge relevante politiske prosesser, og komme med innspill i saker som angår våre medlemmer. Like før jul ble en ny NOU om BPA ordningen lagt fram for helse- og omsorgsdepartementet, og de har nå gjennomført en høringsrunde hvor vi i Autismeforeningen i Norge har sendt inn et skriftlig innspill til departementet.

NOU 2021:11 legger fram løsningsforslag for hvordan vi kan forbedre BPA ordningen. Mange av våre medlemmer er frustrert over begrensinger i ordningen slik den er i dag, og ønsker å endre på dette. I vårt innspill kan du lese mer om hvordan Autismeforeningen mener BPA ordningen bør endres.

Dette og andre høringsinnspill kan du lese her: Høringssvar

Verktøykasse for tillitsvalgte