Tur ved Myrdammen (Rælingen)

27. jun 2023
Utløpt!
11:00 - 14:00

Vi danner et fast tilbud med turer rundt omkring i Akershus. Tirsdag 27. juni kl. 11 starter vi opp med en gåtur langs idylliske Myrdammen i Rælingen kommune. Målgruppa er folk i alle aldre som ønsker å komme seg ut på tur sammen med andre. Både familier og enkeltpersoner er velkomne (tilsynstrengende må ha følge). For informasjon om fremtidige turer, følg med på nettsiden vår og på facebook.

Myrdammen har turveier for alle nivåer samt muligheter for frisbeegolf, sandvolleyballbane, fiske m.m. for de som heller vil treffes til sosial samling etter turen. Kanskje du har lyst til å teste ut vår hengekøye mens du tar en matbit? For dere som ønsker en utfordring, kan vi nevne stien til Tjuvstuåsen. Der oppe er det fantastisk flott utsikt over Øieren! Bratt opp, men verdt det.

Vi møtes ved parkeringsplassen med avgang kl. 11.00 og forventer å avslutte rundt kl. 14.00. Ta med matpakke, drikke, solkrem og ev. annet utstyr (fiskestang, egen hengekøye osv).

Klikk her for kart og informasjon om parkering og kollektivreise. Nærmeste bussholdeplass er Skjønberg. Det tar cirka 9 minutter å gå fra Skjønberg til parkeringsplassen.

Påmelding innen fredag 23. juni. Fyll ut skjemaet her.

Hvis du har spørsmål, ta kontakt med Kirsten på tlf. 480 50 178 eller akershus@autismeforeningen.no.

Hilsen
Hanne og Siv (aktivitetsledere) og Kirsten (lokallagets leder)