Buskerud lokallag

12. des 2022
Utløpt!

Hei!

Da har vi gleden av å introdusere nok en ny aktivitet her hos oss i Buskerud lokallag! Det vil her være spill, pizza, mye moro og høy humorfaktor. Det er 2 runder på henholdsvis 18 minutter hver. Mellom første og andre spill blir det pizza og sosialt samvær, sånn at vi får igjen pusten til å gyve på en runde nummer to.

«Trigger er et taktisk laserspill
som foregår i en 400m2 stor labyrint, med hindringer, lyd & lyseffekter.
Vårt system fra Qcore INFINITY kan tilby spillerne et bredt tilbud av gamemodes.
Du kan spille alt fra klassisk Team Death Match, til solo assasins.
Vi har gamemodes som capture The Flag og elimination.
Vår arena er utstyrt med Lootkasser hvor spillerne kan skaffe seg powerups og nye våpen.
Vi har 2 medisinskap for healing ingame, og 2 baser med bonuspoeng.
Alt er tilrettelagt for en heftig opplevelse!»

Aldersgrensen er her 10 år, og det er kun 20 plasser pr spill. Slik at det blir en god opplevelse for alle! Vi må også begrense til én ledsager som er med og spiller mtp at flere skal få muligheten til å være med. Det er dog ikke noe problem å være to som følger, men da kan de som ikke spiller sitte å få servert litt kaffe og prate med andre som er tilstede. Vi gleder oss vilt til å starte opp med en ny aktivitet, og håper det er flere som er like engasjerte som oss i styret.

Aktiviteten er kun for medlemmer!

Påmelding gjøres ved å trykke HER!

Egenandelen er:
100,- for de som er med og spiller, inkl mat og drikke.
75,- for de som kun er med som støtte og har lyst til å spise litt sammen med oss.

Vel møtt til en artig sammenkomst, og en opplevelse som gir mye lek og latter!