Buskerud lokallag

24. apr 2023
Utløpt!

Hei!

Vi inviterer i år som ifjor til en kveld med mye moro, og hyggelig samvær på Trigger sammen med Lloyd. Jeg gleder meg veldig til å komme igang igjen etter en lang stund borte 🙂 Dette er en mega artig aktivitet for både voksne, ungdommer og barn ned i 10 års alderen.

Vi koser oss med pizza og brus i pausa. Om det er med ledsagere som ikke vil spille, så er det kaffe om man ønsker det. Lloyd er klar for å slå av en prat om dere ønsker.

«Trigger er et taktisk laserspill
som foregår i en 400m2 stor labyrint, med hindringer, lyd & lyseffekter.
Vårt system fra Qcore INFINITY kan tilby spillerne et bredt tilbud av gamemodes.
Du kan spille alt fra klassisk Team Death Match, til solo assasins.
Vi har gamemodes som capture The Flag og elimination.
Vår arena er utstyrt med Lootkasser hvor spillerne kan skaffe seg powerups og nye våpen.
Vi har 2 medisinskap for healing ingame, og 2 baser med bonuspoeng.
Alt er tilrettelagt for en heftig opplevelse!»

Det må være minst 10, og max 20 påmeldte spillere pr gang. Slik at det blir en god opplevelse for alle!

Vi må også begrense til én ledsager pr deltaker i spillet, slik at flere skal få muligheten til å være med. Det er dog ikke noe problem å være to som følger, men da er den som ikke spiller hjertelig velkommen til å sitte og få servert litt kaffe og til å prate med andre som er tilstede.

Aktiviteten er kun for medlemmer!
Påmeldingsskjema finner du HER

Egenandel for medlemmer er:

50,- for de som er med og spiller, inkl mat og drikke.
50,- for de som kun er med som støtte og har lyst til å spise litt sammen med oss.

Vel møtt til en artig sammenkomst!