Treff for pårørende

Utløpt!
Lassens hus

Rådhusgaten 12, Arendal

Treff for voksne pårørende til autister / personer med autisme Vi møtes til et uformelt treff på Lassens hus (Rådhusgaten 12, Arendal) 30. mai kl. 18-21.

Hovedmålet med treffet er å møte hverandre og bli litt kjent. I tillegg til å presentere oss for hverandre og dele litt hva som engasjerer oss akkurat nå, vil vi diskutere behovet og muligheten for regelmessige treff eller andre arrangementer etter sommeren. Møtet er åpent både for medlemmer av autismeforeningen og andre pårørende.

Påmelding er ikke nødvendig. For mer informasjon om arrangementet, ta kontakt med Marie Lillehammer (48158521) eller Kurt Holm Pedersen (92450885)